Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Přeložka silnice II/380 Moutnice – Borkovany
Charvátová, Marie ; Valentova, Veronika (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Přeložka silnice II/380 Moutnice – Borkovany je navržena vzhledem k vyššímu dopravnímu zatížení center obcí Těšany a Moutnice, zvýšení bezpečnosti jízdy v obci a zvýšení plynulosti dopravy. Součástí diplomové práce je rovněž napojení křižujících komunikací 2. a 3. tříd a napojení na stávající dopravní infrastrukturu. Přeložka je vypracována ve třech variantách. Vhodnější varianta je vypracována podrobněji. Přeložka je navržena v kategorii S7,5/70.
Západní obchvat Pelhřimova
Dočkal, Pavel ; Hrazdira, Oldřich (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá přeložkou silnice I/34, konkrétně západním obchvatem Pelhřimova. V severní části obchvatu je řešeno křížení se silnicí I/19 a II/112 pomocí mimoúrovňové okružní křižovatky. Důvodem stavby obchvatu je homogenizace silnice I/34, která je součástí mezinárodního tahu E551, na kategorii S11,5/70. Zásadními úkoly bylo udržet se v oblasti územního plánu a snaha, o co největší vyrovnání kubatur zemních prací.
Stavebně technologický projekt výstavby dálničního nadjezdu a přeložky silnice
Schindler, Marek ; Klimszová, Alžběta (oponent) ; Diaz, Yvetta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce zpracovává projekt stavebně technického řešení přeložky úseku silnice a stavby mostu, který tuto silnici převádí přes trasu dálnice D47. Cílem je naplánovat výrobu stavby tak, aby samotný průběh stavebních prací proběhl optimálním způsobem. Práce se zabývá zejména řešením zařízení staveniště a charakteristikou okolních podmínek stavby. Dále je zde zpracován časový a finanční plán realizace jednotlivých objektů a s tím související počet nasazení pracovníků a strojů. Stavba se skládá ze dvou stavebních objektů stejného významu, pro silnici je zpracována studie realizace hlavních technologických etap a kontrolní a zkušební plán konstrukce vozovky. Pro most je zpracován položkový rozpočet, časový harmonogram prováděných prací, technologický normál a plán zajištění materiálových zdrojů.
Přeložka silnice II/150 Domaželice - Bystřice p. Hostýnem
Feichtinger, Lukáš ; Smítal, Petr (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je projekt přeložky silnice II/150 mezi obcemi Domaželice a Bystřice pod Hostýnem. Silnice navazuje na obchvat obcí Čechy a Domaželice. Tento obchvat je v současnosti ve výstavbě. U Bystřice pod Hostýnem se přeložka silnice II/150 napojuje na projekt obchvatu obce Bystřice p.H. Je řešeno napojení stávajících i plánovaných komunikací. Práce se skládá z průvodní zprávy, výkresové části a fotodokumentace. Výkresové části byly vypracovány v programu Bentley InRoads a AutoCAD dle platných norem.
Západní obchvat Pelhřimova
Dočkal, Pavel ; Hrazdira, Oldřich (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá přeložkou silnice I/34, konkrétně západním obchvatem Pelhřimova. V severní části obchvatu je řešeno křížení se silnicí I/19 a II/112 pomocí mimoúrovňové okružní křižovatky. Důvodem stavby obchvatu je homogenizace silnice I/34, která je součástí mezinárodního tahu E551, na kategorii S11,5/70. Zásadními úkoly bylo udržet se v oblasti územního plánu a snaha, o co největší vyrovnání kubatur zemních prací.
Stavebně technologický projekt výstavby dálničního nadjezdu a přeložky silnice
Schindler, Marek ; Klimszová, Alžběta (oponent) ; Diaz, Yvetta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce zpracovává projekt stavebně technického řešení přeložky úseku silnice a stavby mostu, který tuto silnici převádí přes trasu dálnice D47. Cílem je naplánovat výrobu stavby tak, aby samotný průběh stavebních prací proběhl optimálním způsobem. Práce se zabývá zejména řešením zařízení staveniště a charakteristikou okolních podmínek stavby. Dále je zde zpracován časový a finanční plán realizace jednotlivých objektů a s tím související počet nasazení pracovníků a strojů. Stavba se skládá ze dvou stavebních objektů stejného významu, pro silnici je zpracována studie realizace hlavních technologických etap a kontrolní a zkušební plán konstrukce vozovky. Pro most je zpracován položkový rozpočet, časový harmonogram prováděných prací, technologický normál a plán zajištění materiálových zdrojů.
Přeložka silnice II/150 Domaželice - Bystřice p. Hostýnem
Feichtinger, Lukáš ; Smítal, Petr (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je projekt přeložky silnice II/150 mezi obcemi Domaželice a Bystřice pod Hostýnem. Silnice navazuje na obchvat obcí Čechy a Domaželice. Tento obchvat je v současnosti ve výstavbě. U Bystřice pod Hostýnem se přeložka silnice II/150 napojuje na projekt obchvatu obce Bystřice p.H. Je řešeno napojení stávajících i plánovaných komunikací. Práce se skládá z průvodní zprávy, výkresové části a fotodokumentace. Výkresové části byly vypracovány v programu Bentley InRoads a AutoCAD dle platných norem.
Přeložka silnice II/380 Moutnice – Borkovany
Charvátová, Marie ; Valentova, Veronika (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Přeložka silnice II/380 Moutnice – Borkovany je navržena vzhledem k vyššímu dopravnímu zatížení center obcí Těšany a Moutnice, zvýšení bezpečnosti jízdy v obci a zvýšení plynulosti dopravy. Součástí diplomové práce je rovněž napojení křižujících komunikací 2. a 3. tříd a napojení na stávající dopravní infrastrukturu. Přeložka je vypracována ve třech variantách. Vhodnější varianta je vypracována podrobněji. Přeložka je navržena v kategorii S7,5/70.
Přeložka silnice I/13 - D8 - životní prostředí nebo zájmy skupin?
Klaubenschalková, Dana ; Slavíková, Lenka (vedoucí práce)
V této práci půjde o problém výstavby dálničního přivaděče v Děčíně, o kterém se jedná již více let a existuje několik navrhovaných variant. Problém dálniční sítě se týká celého státu a jeho hospodářské politiky, a těch, kteří jsou zodpovědní za výstavbu a rozhodování, kde a v jakém rozsahu se bude stavět. V práci bude diskutován význam dálnic, zodpovědnost státu, jeho příslušných orgánů a kritéria rozhodování výstavby a vliv zájmových skupin na rozhodování státu a jeho hospodářské politiky. V konkrétním problému práce (děčínský přivaděč) se v současné době řeší, která varianta by byla ?nejlepší?. Jednotlivé varianty chci zanalyzovat a rozebrat především z hlediska životního prostředí, která z nich je nejšetrnější k životnímu prostředí, a dále ukázat, která varianta a z jakého důvodu se nelíbí které zájmové skupině, tedy subjektům, které mají na hospodářsko-politická rozhodnutí významný vliv. Chci tak zjistit, zda se při hledání nejvhodnější varianty shodují zájmy skupin s předpokládaným dopadem na životní prostředí, či zda hrají roli jiné aspekty stavby.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.